Min tid som varit!;)

Det är mycket som har hänt sen sist jag skrev;) men det förstår ni nog.. hihi. Jobb. Börjat praktiken på lassa. Det andra visar jag genom bilder.

Det började väl med att jag var i ammarnäs med mina fina brudar. Det finns dans bilder på oss också;)
Socker fick göra många saker för första gången på den resan.. åka skoter var en av dom!




Har varit hos pappsi ett flertal gånger och hälsat på deras tre nya kattungar. fick EN hyffsat bra bild...


Sen har det också varit personalfest! och jag var på the nova för första gången. SKIT KUL


Sen har jag och socker varit på mammas jobb ganska mycket, och spelat yatzy.



Har även fått min stundentmössa.


Sen har jag också hittat min drömsoffa som jag inte kommer att köpa än... men det kommer;)



Sen har socker hittat ett favorit ställe, våran altan!:)


Också har vi haft klassfest, där jag och julia VAR TVUNGEN att vara med på varenda bild;)(ni får tyvärr inte se dom. HA)


Och till sist får vi inte glömma, morgonen när min älskade sov med ansiktet brevid sockers ända.


Det var det. vi hörs;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0