2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fick åka iväg till göteborg med jullan.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
haha det tror jag inte..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej;D

4. Dog någon som stod dig nära?
näe tur det!

5. Vilka länder besökte du?

Sverige och Finland:)

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Körkort och bil, sen såklart fara utomlands.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

4 februari och 1 november

8. Vad var din största framgång 2010?
Fick jobb;)

9. Största misstaget?
Hm.. kan inte komma på nånting just nu.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag var sjuk i nästan två månader fram och tillbaka, sen har jag som alltid ont i knäet.

11. Bästa köpet?

Ganska mycket faktiskt. Mest har nog varit saker till lägenheten;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Inredningssaker, kläder, snus och alkohol.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min underbara pojkvän och mina fina vänner.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

My penis måste jag säga;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Svårt att säga, vet faktiskt inte, men jag träffade ju robin.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Måste säga samma sak som marre, pluggat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
låt mig tänka ett tag...

18. Hur tillbringade du julen?
Med min finaaa släkt!

19. Blev du kär i år?

JA!

20. Favoritprogram på TV?

Dom vanliga, gossipgirl, one tree hill och desperate och den nya serien hellscats.

21. Bästa boken du läste i år?
Pojken som kallades det.

22. Största musikaliska upptäckten?
no idea.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja min fina tatuering!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej=)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag umgicks med marre, robin och adheel!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade haft körkort!:)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Väldigt blandat:)

29. Vad fick dig att må bra?

Alla som står mig nära!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen kändis här inte.

31. Vem saknade du?
Mormor, vi träffas ju inte så ofta!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Det finns såå många, alla robins kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0