Fina Måndag.

Det är faktiskt ganska roligt att jag inte uppdaterar;) för mig, men inte för er. Helgen är förbi.

Fredag spenderade jag med världens bästa brudar redan direkt efter skolan, det blev gomat, och efterrätten som gabban har längtat över hela veckan. Sen fick vi skjuts av världens bästa pojkvän till Stackgrönnan. Fest hela kvällen. ;)

Lördag vaknade jag upp och mådde lika bra som jag gjorde dagen innan, alltså SUPER bra;) jobbade kväll, sen spenderade jag resten av kvällen i soffan med marre, chips, dipp, glass och dricka.

Söndag gick jag på stan ett tag med soff, det ända jag köpte var glödlampor och hårnålar. jobb 17-21 sen godis köp med min älskling.

Så har min helg sett ut. Hur skön som helst, och verkligen jätte trevlig. nu ska jag börja med maten, sen drar jag iväg på jobbet. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0