PUSSSSSSSS:D

hahaha okej det var visst torsdag idag hahah;)

Annars? senaste timmarna så har jag varit hemma hos farmor med papi. bytt däck, sen har jag fått nå möbler, glas och nå snygga tallrikar. och efter det blev det coop. skulle kolla på en duschvägg och lite andra saker.

Robin pratade med våran bovärd imorse, och då sa dom att vi fick kakla i köket, sätta in en duschvägg och göra lite andra saker på deras bekostnad, hur skönt är inte det;)? hm.. nå mer? robin är på väg hit, och jag ska ta lite godis från pappsi. PUSSSS

Kommentarer
Postat av: J

alle du skrev det där igår(torsdag) o vad har du för regler på vardagar? jo karra-förbud.



tänkte bara påminna dej.. skärpning stumpan!!!!(L)

2010-10-22 @ 18:32:42
Postat av: Pappis

Håller med föregående helt o fullt. Sen undrar jag vem "vi" som ska kakla m.m. Kan det vara ett annat ord för Pappa? Jag har förresten också godisförbud på vardagar. Därav min nya slogan. Lördag hela veckan!! :-)

2010-10-23 @ 05:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0