NU RÄCKER DET!

Näe nu räcker det. Jag är så JÄVLA less på dom här rykterna som går. Alla går och snackar skit. Vad är det? är ni så avundsjuka? Jag mår bra, jag har verkligen världens finaste pojkvän, sen vi flyttade ihop har vi ALDRIG bråkat. Bara lite disk och städ tjaffs. Men det ska jag inte måste förklara. Sluta gå och snacka en massa skit som ni har en aning om.

Jag älskar min pojkvän mer än allt annat och jag har aldrig varit såhär jävla lycklig. Alla bråk som vi hade förut, har gjort så att vi har vuxit ännu närmare varandra. Jag är så jävla kär i robin att det är helt sjukt. otrohet, bråk och alltihop, ska ni inte snälla växa upp? Om ni har nånting att säga kom till mig och säg det istället, om ni då vågar:)

 

Älskling du är min finaste jävla ängel. Du betyder så jäkla mycket för mig. En ängel utan vingar.

Tänk såhär, om vi har flyttat ihop, tror ni att vi bara gör det för skoj skull? för att vi vet att det kommer att ta slut?

 

Och jag lovar er, robin skulle aldrig utsätta mig för otrohet, det är det sista han skulle göra. Jag känner han, och jag litar på han. LOVE YOU MY BEAUTIFUL BABY!

 

Jag vet precis vilka det är som går och sprider de här rykterna, och får jag höra en gång till nånting om att robin har gjort dittan och dattan, så jävlar, får ni med MIG och göra. Och när jag är arg och less, så är jag inte lugn;) Är det någon som är sugen på att bråka?


Kommentarer
Postat av: gabban

du har din backup bakom om dig gumman, vi ställer alltid upp när det gäller som mest, även som minst! du är världs bra!

2010-11-20 @ 18:36:09
URL: http://gabbbe.blogg.se/
Postat av: Erki

Alex, du vet vad som gäller!! Du vet vad jag sagt, ÄLSKAR VÄRLDENS BÄSTA ALEX!

2010-11-22 @ 07:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0