Skön fredag kväll!

Efter en kväll med marre kan man inte känna sig smal ( och då menar jag att man äter lite för mycket ). Jag var tvungen att skynda mig dit för att göra middag till oss, och det blev stekt kyckling med vitlök, vitlöks sås, med vitlöksbröd och sourcream klyfpotatis. Sen tog vi en promenad till mig, där vi tryckte i oss chips och såklart vitlöksdipp, Den dära tjejer gillar verkligen vitlök, märker ni det?;) Ska nu sitta uppe och vänta på min älskling, som kommer sen nångång. Men ni får ha en bra kväll. Puss & kram.

K-Ä-R-L-E-K

Kommentarer
Postat av: Erki

Oj vad fint gumman!! Puss

2010-11-22 @ 07:47:24
Postat av: Malin

jättefint=)=)!!

2010-12-01 @ 09:17:25
URL: http://wiklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0