ja jag är lat, och jag håller på att skratta ihjäl mig åt mig själv.. så trött är jag

jag och gabban sitter en halv meter ifrån varandra med varsin dator:

jag: du föressten vars har du bilderna från bulgarien?.. nej jag menar mauritsius..
gabban: dom har jag på datorn
jag: jahaa men kan inte du lägga in dom på din blogg så jag kan titta på dom?
gabban: näe det kändes jobbigt, du får se dom på min dator istället..
jag: men kan du inte skicka dom på msn då?
gabban: näe det kändes ännu jobbigare, det är så många...


så ja... det blev att jag tog hennes dator och tittade på dom.. haha;D

Kommentarer
Postat av: HAHA LADY GAGABBAN

HAHAHAH GUMMAN JAG ÄLSKAR DIG!!!!

hahahahah jävla smartisar vi är!

2010-01-13 @ 19:33:12
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0