svaren!:D

trivs du på gymnasiet?:D
japp det gör jag men det är förjävla mycket plugg:)

Vad är din favoritsång?
haha, jag har ingen på lager just nu (A)

hur många piercingar har du?
räknas öronen? om inte, två:)

är du tillsammans med någon nu?
eller har du nån på G?

japp jag är tillsammans med robin!

Använder du linser på bilden i headern?
nej.

Vart vill du resa?
nånstans där det är varmt.

Har du varit utomlands?
ja, i turkiet!

Vilken är din favorit färg?
beror på, på kläder är det väl alla olika, men annars grått svart vitt vinrött och mörkblå.

Har du varit otrogen?
aldrig.

hur många killar har du haft under dom 3 senaste åren? :)
om vi räknar från åttan så, ett seriöst, sen några i bara några veckor. och ett nu:D

hur träffades du och din kille :)?
hm.. vi träffades för 3 år sen för första gången, sen hade vi typ inte snacka med varann nånting på 2 år, sen så för några månader sen så började han skriva, och sen var vi med varann och sen blev det som det blev:D hihi


har dina föräldrar skiljt sig?
ja det har dom!

har du ont i tungan?
nej, vaddå? bet du mig när jag låg och sov?;)

finns det någon du vill döda just nu?
hm, njaa.. idag så är det faktiskt ingen...

vad ska du göra ihelgen?
ta det lugnt;D

varför valde du att ha ett hemligt förhållande i ett badkar?
haha gabriette andersson.... 

varför gillar du att stoppa snoppar(riktiga, levande, ÄKTA) i andras brevlåda?..
jag vet inte, jag måste ju fråga dig varför du ställer sånahära frågor...... speciellt när du inte fick säga det till nån:(

kan svaret på att frågor?:D
hm? nån som vet vad hon menar?

om du fick göra 1 sak med mig (döda är inte tillåtet). vad skulle de då vara?
pussa dig på munnen, det har jag aldrig fått göra i hela mitt liv!

har du någon gång provat att röka på?
om du har det, hur kändes det?
om du inte har det , kommer du någon gång att prova?

nej jag har aldrig provat några sorters droger, kommer aldrig att göra det heller. Det är jag mest emot här i världen.

vad är din bästa låt nu för tiden?
vilken är det som du rockar till på kvällarna innan du ska dra ut på partaaaaajjjjj ;)?
YEAAAAH
hm.. det finns massor olika:D nåt som får upp suget kanske, njae vet faktiskt inte.

Vilken kändis skulle smaka på om du fick välja vem som helst?
jag och kändisar går som inte ihop... eller alltså blir typ inte kär i en kändis med om jag skulle välja, blir det nog joel kinnaman eller andreas i ph :D

Hur mycket spenderar du på kläder & SKOR varje månad?
jag får ju 1050 i månaden så allt slösar jag ju, men det blir ju mer pengar på snus och småsaker som t ex skor..hehe

Skulle du göra vad som helst för att få din högsta önskan i uppfyllelse?
jag har ingen önskan nu, men jag tror nog det!

Vem gör dig gladast?
alla mina fina vänner, min pojkvän och såklart familjen

Bästa sexställning?
det kan du fråga mig sen emlan:D

Har du någonsin varit olyckligt kär?
nej faktiskt inte.

Finns det någon person som du kan berätta allt för? vem?
det är några stycken men maria gabban duemelie jullan mamma och några till!

Vad gör du helst en fredags-/lördagskväll?
FESTAR, hahah näe.. men umgås, ta det lugnt, det beror väl på vilket humör man är på!

Hur länga har du snusat?
hm... jag kan säga att det är över ett år iaf, men exakt vet jag inte.

- Utlandsresa vs egen lägenhet?
- HAMBURGARE vs pizza? ;)
- Kille vs Tjej?
- Oral vs analt?
- Snygg vs romantisk?
- läsa hela bibeln vs bestiga mount everest?
- Stiftpenna vs tusch
- Emelie vs Berg?
- Snus vs alkohol?

Hej Alex! Du har en jätte fin blogg men jag tycker du uppdaterar lite för sällan. Min fråga till dig är hur du trivs i ditt förhållande med Robin, är han snäll mot dig och så?
han är verkligen världens finaste pojkvän. love!

Kommentarer
Postat av: GLABBENE

nu kan du ju bara vara stolt! du har fått en puss av mig;) hahahahaha, det är hemligt! så du vet... ingen ska veta det!

2010-02-27 @ 03:03:12
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0