svar på dina frågor.

från anonym.
Hej. Skulle inte du kunna skriva lite om linjen du går(omvårnads, om jag har rätt? :)) skulle vara jättekul att höra eftersom jag börjar gymnas. nästa år. Vad har ni för ämnen för det mesta? Fysik, kemi, biologi? Är det mycket hemarbete osv? Hur svårt är det att komma in på linjen ungefär?:)

svar:
Jo det kan jag göra. jag kan börja med att svara på om det är svårt att komma in.. det är ju olika poäng varje år man söker, men jag kom in med 5 VGn och resten Gn, så alltså var det inte så svårt just det året.

Hemarbeten? ja alltså det beror på om du gör klart det mesta på lektionerna så är det inte så värst mycket hemarbete. klart man har inlämningsuppgifter och prov osv.. men om man hänger med på lektionerna kommer det att gå bättre med det. Jag hade ju ett tufft år förra året, mina föräldrar skiljdes, och då hade jag jätte mycket att göra.. hade inte så mycket ork till nånting, men jag klarade G i allt förutom matte, som jag ska jobba upp nu i höst:)

Sen ämnerna är Datakunskap, SvenskaA, MatteA, EngelskaA, och Omvårdnads.

Fråga igen om det är nånting du inte förstår, eller om jag har missuppfattat dina frågor:)

Kommentarer
Postat av: jessica

du glömde att vi har idrott också :]

2010-08-27 @ 15:42:17
URL: http://jessicaeriiksson.blogg.se/
Postat av: N

Tack snälla för svaren :)

2010-08-27 @ 22:04:04
Postat av: N

Förlåt om jag frågar så mycket, haha.

Men vad är omvårdnads för nått? Eller jag menar vad man gör på dom lektionerna? Vore himla snällt om du kunde säga :)

2010-08-28 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0