ett par splitter nya sockiplast

idag blev jag och robin väckt av challe... arg var jag men jag visade det inte så mycket va;)? haha sen blev det upp och äta frukost (pommes) fick skjuts till stan, gjorde lite grejer... (DAGENS FÖRSTA HÄNDELSE)sen när vi skulle till salle, haha så fick han soppatorsk på e4an, då var det bara att börja rulla bilen sen blev jag offret som skulle följa med till mackarna.. haha;)

for hem vid åtta, åt middag sen for jag till joel där jag var med han och jullan ett tag, och när vi skulle fara där ifrån så (DAGENS ANDRA HÄNDELSE) haha det första julia gör är att ramla med cykeln hahaha fyfan vad jag skrattade.. sen for jag hem.. och nu har jag suttit här ett tag, ska sätta mig och se film. pusss



älsklingsflickor!!

Kommentarer
Postat av: enbartmoa

jag vet att du läste min blogg förr, tänkte bara säga att har börjat om, kika gärna in!

2010-04-10 @ 17:34:19
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0