hemma.

hur kul tror ni att det kändes att komma hem och det ligger snö på marken? haha, näe inte trevligt.. jaja, den här helgen har nog varit den bästa på länge, man fattar inte hur många man kan lära känna på en helg, det är sjukt. så tack!! annars då, vi vann 2 matcher, 3dje matchen blev det typ krig mellan vårat lag och motståndarens. och idag förlora vi semin, så vi kom hem med en pokal, haha vi blev trea. och bara för att jag ska skryta lite,.. så gjorde jag 3 mål på tre matcher hehe;) okej nu kör vi seriöst, johan ligger här brevid, så jag ska vara lite social.. vi hörs snart med några bilder, puss

föressten så har ingen hört av sig, lite tråkigt faktiskt........ eller ledsamt.

Kommentarer
Postat av: Gabban

JAG HAR SAKNAT DIG :]

längtar att få prata med dig på måndag!

du ska berätta alllllttt!!!

pusselipuss

och justja!

GRATTIS!!

bra jobbat<3

2009-10-04 @ 22:48:29
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0