rolig dag;)

haft ont i huvet hela dan, idag har jag också varit ett offer, marran stoppade suddbitar i tröjan på mig, gabban slängde papper på mig sen tillslut fick jag en spottloska i ansiktet, tror ni att dan kunde bli bättre;) haha,

sen gav gabban kommentaren: nu behöver vi bara kasta stift på dig, så har du penna, sudd och papper med dig hem....

medans jag skriver det här sitter jag och skrattar, men idag när det hände så var jag inte på så bra humör, men gabban du behöver inte ha dåligt samvete för spottet hahaha;) jag skulle själv skratta som en idiot!!!


Kommentarer
Postat av: G

asså nä.... fan asså... de va verkligen inte tänkt! :( :(

FÖRLÅÅÅÅÅT :( usch så äckligt!!

:( :( :( :( :(

2009-11-04 @ 16:44:22
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0