godnatt typ....

Nämn något som gjorde dig glad igår:
brudarna!
Vad gjorde du kl 08 imorse:
låg och sov(A)
Vad gjorde du för 15 min sedan:
satt här;)
Det sista du sa högt:
hur går det?
Det senaste någon sa till dig:
jag stänger din dörr nu.
Vad har du druckit idag:
pepsi max.
Vad var det senaste du åt:
pepparkakor:D
Vad var det senaste du köpte:
kavaj.
Vad är det för färg på din ytterdörr:
vit.
Vad är det för väder hos dig nu:
vet inte, orkar inte kolla...
Godaste glassmaken:
hm, svårt, menjag gillar sandwichglassarna, om dom nu heter så;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nej.
Sover du tungt:
inte nu när jag är förkyld och inte kan andas...
Drömmer du mardrömmar:
det gör väl dom flesta?
Trivs du med ditt jobb:
jajjemen;D
Favoritklädsel:
de jag brukar använda;)
Favoritlåt just nu:
noisettes - sometimes
Vad ser du om du tittar till höger:
kudde, mobil, kläder, fönster, vägg
Vad gör dig glad just nu:
ingenting, är sjukt jävla trött.
Vad ska du göra härnäst:
se film, och sova i guess.
Höger eller vänsterhänt:
höger;D
Humör just nu:
tired.
Favoritgodis:
allt typ!
Kläder just nu:
linne och leggings
Sommarplaner:
bulgarien!!!
Hur många kuddar sover du med:
jag sover med en, men jag har 12 kuddar i sängen, om dom inte ligger på golvet(A)
Spelar du något instrument:
näe, jag förstör bara musiken då...
Morgon eller nattmänniska:
natt, men är inget egentligen..
Vad är viktigast för dig:
finns många saker.
Är du kittlig:
nej.
Snarkar du:
hehe;) näe det gör jag inte..
Stjärntecken:
stenbocken.
Äckligaste insekten:
stora spindlar som kryper under täcket på en... okej ni som läser det här, få helst inte mardrömmar;)
Längtar du mest efter just nu:
MIN FÖDELSEDAG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0