för dig maria.

1. Tre ord varför du sist spydde? - kommer inte ihåg.
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – sov;)
3. Vad gjorde du för 30min sen? – satt där jag sitter nu.
4. Vad hände dig 1995? – jag slog nog huvet då;)
5. Vem fick dig att skratta senast? – gabriette.
6. Vilken färg är din borste? – vaddå för borste?
7. Vad köpte du sist? – det säger jag inte(A);)
8. Vilken färg har du på din tröja? – svart.
9. Var förvarar du dina pengar? – hemligt;)
10. Hur var vädret igår? – som vanligt. grått och äckligt.
11. Vad ser du fram emot? – mycket, men helgen, vakan, jul, 4 januari
12. Snarkar du? – hoppas jag inte;)
13. Vad är 15? – beror på, men när man blir byxmyndig;)
14. Vilken skostorlek har du? - 36/37
15. Vill du klippa dig? – nej.
16. Är du över 25? – japp, fyllde de igår, sa ni inte grattis??????
17. Pratar du mycket? – jag är alltid tyst.
18. Kollar du på O.C? – har gjort det.
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – ja det har det!!!!:D
20. Känner du ngn som heter Steve? – ja min mamma.
21. Hittar du på egna ord? – jajje.
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – nej faktiskt inte:)
23. Vad har du för mobil? – samsung
24. Vem ringde dig senast? – måste ha vare gabriette.
25. Biter du på naglarna? – tyvärr så gör jag de.
26. Har du lockigt hår? – haha näe jag har spikrakt, det är därför jag plattar deT;)
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – hm.....
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – marreälsk såklart! och gabriette och emlan.
29. Hur många gånger har du svurit idag? – inte så många i guess.
30. Vilket ord säger du ofta? – jajjemen
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – ja skolan, skön dag imorgon, och på torsdag;)
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – halloween till marre tror jag;) hehe
33. Vad borde du göra nu? – ingenting faktiskt.
34. Har du något smeknamn? – alex, alexis, alle, älskling, gumman, sötnos osv...
35. Sover du mycket? – nja, ibland sover jag 13 timmar(A)
36. Bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? – NEW MOON
37. När var du sist ute? – vid fyra.
38. Har du gråtit idag? – nej.
39. Är du en glad person? – kan nog säga att jag är det;D heheheh
40. Har du roligt nu? – näe.
41. Vad äter du helst? – allt som innehåller fett.
42. Vem var du med sist? – marrebabe.
43. Pratar du i sömnen? – haha ja det gör jag(A)
44. Vem kramade du sist? – gabriette.
45. Nämn den bästa personen – just nu, marre
46. Tycker du om någon just nu? – näe, eller mina älsklingar ja.
47. Vill du flytta? – japp.
48. Hur ofta borstar du tänderna? – haha så ofta som man brukar:D
49. Är du egoist? – nej.
50. Gillar du att bada? – beror på vars!
51. Skrattar du åt allt? – inte allt, men det mesta som egentligen är svintråkigt;)
52. Vem får dig alltid att skratta? – finns många;)
53. Gråter du när du tittar på filmer? – ja jag grät igår till en film som jag och marre såg...
54. När grät du senast? – igår:D
55. Vem litar du mest på? - marran, gabriette, emlan, madde, emmorna, mammsi.
56. Bästa vän? - jag har några få.
57. Vad ska du göra nu? - fortsätta sitta här;)
58. Personer som ska göra denna lista? - GABRIETTE, DU FÅR GÖRA DEN HÄR TVÅ GÅNGER!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: GABRIETTE

FUCKFUCKFUCKFUCKFUCK YOOUUUUU

du gör bara det där för att vara jävlig!! STRYK SKA DU HA !!! JÄVLAR ALLTSÅ.... hoppas du förstår hur arg jag är.... <3

2009-11-23 @ 21:30:28
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0