en lista.... GODNATT

1. vad heter du? eva maria alexandra lundberg
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? anna märta kanske??
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? fråga dom?
4. vilket stjärntecken är du? stenbocken
5. vilken årgång är du? 93
6. vart bor du? Skellefteå
7. bott utomlands? nope
8. flyttat antal gånger? 4
9. vart skulle du vilja bo? göteborg
10. vilken skolklass? VOC 1b, på balder;)
11. vad vill du bli när du blir äldre? jag vill jobba på akuten, eller bli polis;)

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.59
2. hur mycket väger du? 20.5 hehe;) näe men runt 56, 57........ ton
3. hårfärg och frisyr? blont, och lockigt?
4. ögonfärg? Blå
5. mest nöjd med? mina bröst;) hehe... näe men jag kan säga allt. förutom mitt ärr.
6. minst nöjd med? man har väl sina dåliga dagar....
7. skostorlek? 36, 37
8. glasögon? nope
9. har du några piercingar/tatueringar? naveln, och den fjärde januari har jag en tatuering.. 

FAVORITER
1. filmer? if only
2. låtar? kan faktiskt inte komma på nån just nu.
3. årstider? våren
4. mat/dryck? dryck är såklart fanta, sen mat, eh bakad potatis?
5. djur? Katt
6. färg? beror på
7. parfym britneys spears
8. tv-program? true blood
9. ämne i skolan? inget, men efter jul blir det bild.
10. sysselsättning? det som går att göra....

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? min fina dunjacka
2. vad använder du just nu för skor? just nu? inga, men annars är det väl bara att välja och vraka.
3. favoritfärg på kläder? svart, grått, mörklila och blå
4. favoritmaterial på kläder? öh?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? en svart sak från gina.. nobody knows
6. favoritaffärer? gina, hm typ
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ajdåå..  föredrar att inte säga det.
8. favoritmärke? puma?
9. vad har du för byxstorlek? men hallå, jag använder inte ens byxor.
10. vad har du för tröjstorlek? 36

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan
2. vilken färg på tapeterna? hemligt.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? trägolv och vitt tak
4. favoritmöbel i rummet och varför? men snälla kan jag inte få säga datorn? 
5. vad vill du ändra där inne? allt! jag ska ha en stor fet garderob och en omtapetsering 
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? jamen oja.
b) video/dvd? ja
c) dator? ja.
d) stereo? nej:) har ju en dator.
e) telefon? en mobil ja.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? garage
8. vad gör du oftast i ditt rum? datorn, och sover typ.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? mina kläder
10. favoritpryl i rummet? men du, det är ju nästan samma frågor hela tiden typ.
1. vad heter din morfar? har ingen
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? nyckel i guess
b) skolväska just nu? - skolväska?
c) handväska eller liknande just nu? böcker snus klämmor och börsch
3. vad är du beroende av? snus;)
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? svart läppstift
6. vad tror du på? att alla kommer att dö 2012;)
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? svenska folket såklart.
8. vad köpte du senast? chipspåse
9. har du nåt husdjur? japp, fyra katter
10. vad bor du i? lägenhet/radhus....

GREJER
plånbok:  vad är det med den?
tandborste: Rosavit
smycken: olika...
solglasögon: onödigt bra.
underkläder: vanliga underkläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0