solen skiner!

vi hördes ju inte igår.. hade faktiskt inte tid.. så ja. i stugan så var vi ute hela dagen igår, spela volleyboll, spela fotboll, låg och sola, doppa bena.. vi åt också grillat till middag! hade hur kul som helst, och det var skönt att vara borta med johan och hans föräldrar en natt.. fast vi sovde i ett annat rum;) direkt vi kommer hem igår, vid sex på kvällen så for jag och johan till stan och träffa madde och ida, johan tog bussen hem, och vi for på kyrkholmen, som en liten ödegård, ja då bestämde dom sig att fara till skelleftehamn, så jag for till johan och spendera natten där! då har ni hört min helg! nu ska jag fortstätta läsa min bok och sola, så hörs vi snart puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0