första maj.



valborgs - 07
gårkvällen blev hur bra som helst. trodde att det skulle sluta med att jag fick sitta hemma. men nej, det började med att jag for till johan där vid sex, halv åtta ungefär så då skjutsa jag han till nån fest sen for jag hem. och vänta på att jullan skulle ringa... vid åtta så träffa jag hon och john, vi drog till emmalu, och där var sara, lisa och frida... sen börja vi gå mot balder, för att dom skulle träffa några där.. sen sluta det med att vi var på kyrkholmen, och det var hur mycket folk som helst... sen så gick jag och jullan och hämta mopparna, jag for och hämta johan, och vi var hemma vid ett. nu ligger han och sover här brevid mig.. inte kul kan jag lova, men det är väl bättre än att han ska vara sur.. jag ska faktiskt lägga mig och sola ett tag, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahaa DET DÄR minns jag!!

2009-05-02 @ 20:04:50
URL: http://iddeochjohanna.blogg.se/
Postat av: juulan

svar: tack att du påminner mig:) det kommer, snart(A)

2009-05-04 @ 21:29:38
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0