trust is a lie

hejsan!! den här dan har gått super fort och super bra. skratta har jag också, och det är positivt. jag tränade innebandy klockan 5, det gick väl bra. tog bussen till stan klockan 7 och vet ni vem som gick på bussen i bergsbyn?;) jo såklart min älskling. ja när jag komme till stan så cykla jag hem med min pärla. mamma hjälpte mig nyss med no:n jag har faktiskt lite humm om de, vi har prov på onsdag, och på fredag har vi nationella i engelska, fast tur att man inte kan plugga till de då! nu ska jag ta nåt att äta, och forstätta med pluggningen, vi hörs♥

här har vi då jag och min superfina kusin, som nu har färga håret brunt!!


Kommentarer
Postat av: alex

ser att du har nått under loäppen gummsi ;)

2009-03-12 @ 17:03:34
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0