skriver i åre.

hejhej, nu är det äntligen jag som skriver... jag är fortfarande inte hemma men jag skriver hos johans kusiner. 
onsdags, då åkte vi bil i cirka 6 timmar, med 3 stopp. vi var framme där vi sju, då fick vi fika, sen spela vi lite geni, sen gick vi och la oss, jag och johan sover i deras vardagsrum.
torsdags, vi for till åre, och jag var där för första gången... vi åkte skidor och dom har sånnadära sitt liftar, om ni inte visste:) hehe, synd bara att inte liften till högst upp var på, för att de var för blåsit. 
igår, vi var i östersund och shoppa, jag köpte 2 par skor, och vi åt på tacobar, för första gången för mig, hur gott som helst. sen for vi och bada på nåt bad där, jätte roligt faktiskt! 
idag, ja idag har vi vari i åre igen, det gick bättre att åka idag än i torsdags, och vi fick inte åka längst upp den här gången heller. det var mina dagar. jag har iallafall haft det jätte trevligt. men imorgon far vi hem. så då blire nog att va med sanna och ida om dom vill! och om jag orkar, bilder kommer när jag är hemma! 

GRATTIS SANNA, OCH TACK FÖR ATT DU HAR SKRIVIT I MIN BLOGG!! vi ses imorrn! nu ska jag vara lite social här, men vi hörs imorgon direkt jag kommer hem! pussar och kramar            

Kommentarer
Postat av: sannasu

tack gullan<3<3<3<33< VI SES IMORN!:* och du måste orka;)

2009-03-07 @ 23:27:39
URL: http://sannnasu.blogg.se/
Postat av: S igen

Skorna som du köpte för några dagar/inlägg sen var skit snygga, vaars har du köpt dom?

2009-03-08 @ 13:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0