ointressant

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1.
 felon
2. american history x 
3.
 taken 
4. bring it on

Fyra tv-serier jag gillar:
1.
 the oc 
2. gossip girl 
3. one tree hill 
4. desperate housewife

Fyra platser där jag varit på semester:
1.
 turkiet 
2. göteborg 
3. stockholm
4. norge och finland;)

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1.
blogg.se 
2.
 blogglovin 
3.
 min blogg hehe;)
4. nelly.com

Fyra senaste människor jag träffade:
1. 
mamma 
2. pappa  
3. jonte 
4.
 min mobil

Fyra ställen där jag inte trivs
1.
 spökhus.  
2. 
i nåns källare 
3. under min säng  
4.
 vet inte?!?!?

Fyra "måsten" i handväskan:

1. börsen
2. smink
3. mobilen?
4. rena trosor... kommer inte på nåt annat


Fyra saker jag längtar efter:
1. 
sommarlov.
2. umgås med älskling i hans stuga
3. bada och sola.
4. och såklart gå ut nian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0