färga håret blir det för min del.

kolla min utväxt på den här bilden, inte visste jag att den var så grov:S, när jag såg det här, så blir det verkligen bort med den. jag har tänkt ett tag, jag vill ha ljusa slingor, så att det ser naturligt ut, sen vill jag ha några ljus bruna slingor under överhåret. nu blire bara att tjata på mamma, men det går nog får jag hoppas.


nu blire packa lite grejer, och välja ut kläder till imorrn!
imorrn har vi ganska skön dag, temadag på förmiddan, lunch, fotboll, sen 2 lektioner. jaja fortsättningsvis, sängen när jag har gjort dom 2 sakerna. puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: ByEmlan

nej, inga klackar:)

2009-03-12 @ 13:23:50
URL: http://byemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0