åre




sorsele för cirka ett år sen!
hej. bilderna på det jag har köpt får ni imorrn! och ikväll blev de så att älskling komme hit, vi såg film myste och skratta... mitt humör går upp och ner idag, men fråga mig inte varför.... för det vet jag inte. men imorgon hoppas jag att det är på topp, far nämligen till åre då, runt 11 blir jag hämtad av johan och hans familj, vi ska bo hos hans kusiner, fast jag vet inte hur länge vi ska va borta, men njuta så länge jag är där kommer jag att göra:) så jag gissar på att det inte blir någon skrivning, men sanna ställer upp för mig så hon kanske klämmer in ett inlägg. blir bra! vet inte om jag hinner skriva nåt imorrn innan jag far men det borde jag göra, men annars så vet ni att jag är på väg till åre! längtar gör jag hur mycket som helst... och jag kan inte sova, det känns som att jag har glömt nåt......... illa. nu ska jag ta nåt i magen, sen blire nog att sätta igång en film eller nåt! vi hörs när vi ses.. pussar och kramar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0