anonyma jävla kommentarer.

vi gillar väl anonyma kommentarer som t ex: du äter alltid godis, och du är tjock
vad säger vi om dom avundsjuka jävlarna, som alltid har nåt att klaga på?:) jag vet att jag är smal snygg och allt som hör till en perfekt tjej, så börjar en med ordet tjock, så fortsätter det såklart. men det är ju bara att skratta åt!
JÄVLA FETTO, TJOCKIS blalalblablablbaabl orkar inte med sånna jävla patetiska ord, istället för att vara avundsjuk på att jag är perfekt, kan du ta tag i ditt eget liv, för jag kan geme fan på att jag har ett bättre liv än ni som kommenterar såntdär:)

här har vi då ip numret:  IP: 84.244.206.117 ,


nu ska jag sova en skön nattsömn, sånt gillar vi va;)? puss och godnatt vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: emilia

fyfan va onödigt :S

2009-03-18 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0