efter varje natt.

goddag! jag vakna för cirka en och en halv timma sen, om mamma satte just in slingfärgen i mitt hår.. vanlig blond färg, kommer inte synas, men utväxten försvinner! johan kommer om en timma, och jag sitter här i mjukiskläder. SHIET.

mamma ska tatuera sig igen....... 16 juni tror jag att det var. där nere på sidan av smalbenet... kommer inte på vad det hette! plus i höst ska hon också göra de... just nu har hon 2, och snart blire 3 sen 4 sen 5 sen 12... det fortsätter bara så haha;) men hon passar i det så då göre inget:)  slut babblat om de, måste göra mig klar, fast det kan jag inte.... ska skölja ut det här på 40 min så jag är lite körd men och, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0