stugan

hej snyggingar! ska jag berätta om gårdagen, vi vaknade ju upp i stugan av att mamma och jonte skrek på oss att vi skulle vakna,. haha;) efter det åt vi, sen for vi ut med kanoten till ett jätte mysigt ställe. klockan tre var våran familj bjuden till johans familj, i deras stuga, så då åt vi grillat, jag tror nästan jag åt mer än johan, haha så hungrig var jag. ja sen fick vi skjuts av pappa till coop där jag skulle köpa lite grejer till äppelpajen som jag skulle göra till johan! så jaa. mer detaljerat behövde jag inte göra, men johan håller på att laga mat till mig nu, som han har gjort hela veckan typ;) vi hörs sen!:*
 
det var den här goda glassen vi åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0