ain´t no reason


så jäkla bra låt!

annars... komme hem för en timma sen ungefär, ikväll komme sanna och lisa och hämta jag och julia med deras gummibåt.. när vi var ute på vattnet började det spöregna.. då skydda vi oss under en brygga för att vi inte skulle bli blöta.. men vi tänkte att här kunde vi ju inte sitta hela kvällen, så vi börja ro till sanna, la båten där, och hoppa i vattnet när vi redan var dygnsura och bada ett tag, sen for vi till sanna... satte oss och spela alias! skjukt roligt spel:) sen fick vi skjuts av jullans mamma hem till hon, sen tog jag moppen hem. satt och pratade med mamma ett tag, som jag inte har träffat på två dagar! och nu ska jag typ se film. vi hörs, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0