...............

tre saker jag inte förstår mig på:

1. hur jag är så satans kär i johan! det går inte förklara.
2.
3.

tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

1. kudde
2. täcke

3. istället för skrivbord, kan vi säga säng.

tre saker jag gör just nu:

1. pratar med älskling
2. tuggar tuggummi

3. gör den här listan

tre saker jag vill göra innan jag dör:

1. gifta mig och skaffa barn
2. - 
3. -
tre saker jag kan:

1. äta en jävla massa
2. rita?

3. stöka till på mitt rum
tre saker jag inte kan:

1. sjunga
2. dansa

3. s-ekgä-ajkäö

tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

1. åhöafjäakaölkfaslfljafljkajkl
2. -

3. -

tre saker jag skulle vilja lära mig:

1. sjunga
2. kommer inte på nåt nu...........

3. -

tre favoriträtter:

1. enchiladas
2. spagetti o köttfärssås 

3. vårrullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0