tisdag

varför komme inte de inlägget som jag skrev igår kväll fram? jaja hej=) komme hem från träningen för ett tag sen, och nyss gjorde jag klart matteläxan. det känns för jävligt skönt! jag som alltid brukar göra allt plugg osånt i sista minuten, men inte den här terminen=] ändring skare bli sådeså. katta och madde, alltså min faster och min kusin. va förbi och lämna min present, som jag egentligen skulle fått exakt för en vecka sen. men det funka lika bra nu. fick iaf 200 spänn=D TACKK det behövs!!! för att igår förstördes mina skor som jag hade köpt för 199. och arg var jag. nä ni ska inte få stå ut med nå mer från mig på en stund, för nu ska jag fika. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0