hemma

ja nu är jag hemma! okej inte hemma, for dirr till johan... saknade han så mycket. det som har hänt i helgen är... spela matcher, som gick åt helvette, äti godis, sovi, okej jag va typ den ända som har sovi mest;) vi spela två matcher i gruppspelet, och förlora dom, fast vi gick vidare till semi 1... vi vann.. och sen spela vi semi 2 imorse och om vi hade vunni då hade vi gått till final! men icket, då hadere vari final klockan 5 om cirka en timme då, men jag tror dom flesta ville hem, men aja... kul hare vari fast jag har saknat dom här hemma. och jag fyllde ju år igår så de var ju som tråkgt att inte va hemma då, menmen. presenten av mamma och pappa fick jag idag, pengar. och sen ska jag få nå mer... resten kommer väl imorrn av mormor och dom. jag skrev ett jävlart inlägg, men då fick ni veta vad jag har gjort! tog inte heller så mycket bilder, så vi ser väl om jag lägger in nån när jag kommer hem! nu ska vi ta nåt att äta, men vi hörs när vi ses! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0