fet.

alltså jag fattar inte varför endel fortfarande håller på att kalla mig fet, hur jävla avundsjuk kan man va? fyfan, det här är så roligt. jätte kul alltså. patetiskt roligt, men du din förbannade avundsjuka jävel. vill du smaka på min näve, jag kan slåss, och om du inte tror på de, så kan du fråga 4 eller 5 stycken i min klass..de låter kul va?:D
hehe ja nu går vi från det tråkiga till de roliga. jag har spendera min tid här sen vi sluta idag,  hos johan.. vi följde med hans mamma och handla, och då fick vi massa gott! och nu sitter vi här, snart kommer min lista på dom bästa filmerna i världen!:) nu ska jag pussas och umgås med min älskling. vi hörs snart:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är typ allt annat än fet, bara patetiskt om nån säger det!

2009-01-30 @ 23:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0