varning ointressant inlägg, läs EJ

Godmorgon! jag måste berätta om min skumma sov dag igår! ja igår morse vakna jag vid halv 8 efter att ha sovi nån timma, sen vare skola, jag var jätte trött hela dan sen på so:n så skulle vi se en film, jag somna just när filmen hade börja, sen vakna just när den sluta. sen hade vi no sista lektionen och då låg jag nog och sov i 40 minuter. sen när vi hade sluta gick jag direkt till stan och träffa sanna, vi for till hon, vid 7 slockna båda vi i soffan, vi vakna kvart över 9, jag trodde att de va morgon, men då insåg jag att de fortfarande var kväll, mamma komme och hämta mig då, och jag la mig i sängen vid 10, jag somna vid elva, och nyss vakna jag.... pigg är jag nu iaf, nu blire duschen vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0