utmanad

jag blev utmanad av sara

regler:
1. länka till den som utmanat dig.
2. berätta sju sanningar om dig.
3. utmana 7 personer i slutet av inlägget.
4. skriv ett medelande till de 7 personernas bloggar så de vet att de blivit utmanade.

sanningar:
1. jag är blyg mot dom som jag aldrig har träffat.
2. jag hatar mjukisbyxor.
3. jag kan inte gå på toa, om jag har en katt på toan.
4. jag älskar johan mest av allt, och jag har aldrig vari såhär lycklig förr.
5. jag tror på ett föralltid
6. jag har världens sämsta självförtroende och självkänsla.
7. jag har svårt för att lita på folk, för jag vet hure har blivit dom senaste gångerna.

jag utmanar: jullan sannasu idaberg emmaw  och ni som vill:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gillar visst mjukisbrallor

2009-02-08 @ 13:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0