lite olika

jag blir så arg, jag har inga bilder att lägga in, eftersom att jag har tappa bort min laddare till kameran, men de var väl för ungefär 2 månader.... blir nog att snacka med pappsen om de. här får ni iaf en lista.

Dagens humör: skratta samtidigt som jag har haft damputbrott.
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel:
strumpbyxor, min prinsesskjol och en tröja
Dagens borde:
plugga glosor
Dagens planer: ingenting faktiskt, och de känns skönt
Dagens längtan: sommarn såklarre
Dagens beroende: johans pussar
Dagens tråkigaste: inget där heller.
Dagens irritation: deru
Dagens händelse: emmas tråkiga händelse
Dagens onyttiga: godis=]
Dagens middag: de vet ni
Dagens bästa: johan
Dagens ont: mitt hjärta gjorde ont när min kjol gick sönder...


på väg till Umeå.

GOTHIA, gud va brun jag ser ut....

innan mobacken.

johans rum med min kamera, som är jävligt saknad:(

Kommentarer
Postat av: emma

har din kjol gått sönder nu också :O ?

:(

2009-02-19 @ 22:08:30
URL: http://emmawikstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så satans jävla snygg alex...

2009-02-19 @ 23:26:12
Postat av: mluuu

satans brun:D:D

är kameran eller johan saknad?:]

2009-02-26 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0