lååååångt inlägg


på nyårs.

Hej! nu är jag hemma, eller de va jag vid 3 men satte direkt igång med plugget, är klar med matten, och jag fick veta idag att recensionen skulle va inne nästa fredag, tacktack!!! vi hade ganska lugn dag idag, vi sluta kvart i 3, och de innehöll inte så jobbiga lektioner, dom gick snabbt för en gångs skull. vi bestämde hur våra klasströjor skulle se ut, tråkig svart tröja med rött tryck... och vi fick veta idag också att pengarna skulle in på fredag, 300 jävla kronor för en tröja inte värt, men vad gör man för att ha ett minne från min klass;) + föressten dom som ska till bygdsiljum måste betala på fredag, och de är 150 kronor. då fick ni veta nåt ointressant, nu ska jag göra annat, sen klockan 7 blire träning, vi hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0