virus hela min dator:D

kan ni gissa vad jag och marre har gjort i två timmar? okej där tänkte ni säkert snusk... hehe, näe men vi har tagit bort allt virus jag har haft på min dator, 3 olika program och ett av dom var trojan, sen hade jag nåt med hög risk att förstöra hela datorn.. så den jäveln som har gjort det får helt enkelt hitta nån annan dator, för just nu är jag ett proffs på sånt där;) hehe... näe men det kändes jätte skönt..

ja nu ligger jag i sängen med datorn och skrattar.. haha det är den här tiden på dygnet när man är så trött.. marre bli snart arg på mig haha;) ja, jag längtar tills när vi ska upp, om ungefär 6 timmar, då ska vi se vem som är argast av oss.. haha sen blir det kul på stan när marre slåss... jaja nu är jag en riktig svammelmaja, så ska nog lägga mig nu, annars kommer jag aldrig få mig upp!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0