lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - jajjemen. bada i marias jacuzzi har jag aldrig gjort förr.
Höll du några av dina nyårslöften? - haha hur tror ni det gick att sluta snusa?
Dog någon som stod dig nära? - ja farfar!
Vilka länder besökte du? - jag blev kvarlämnad i varma sverige(?)
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - varmare väder såklart, men det handlar ju alltid om samma sak..
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 27 juli, 19 augusti, 30 november
Vad var din största framgång 2009? - min blogg såklart;) hehe njae... inget i guess
Största misstaget? - har gjort många misstag det här året:)
Har du varit sjuk eller skadat dig? - ja det har jag.
Bästa köpet? - mina skor såklart.
Vad spenderade du mest pengar på? - skor och mat. och godis
Gjorde någonting dig riktigt glad? - att få maria som kompis(maria bad mig skriva det) och börja i min fina klass.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - welcome to the club, rap das armas.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - det har varit ett tufft slut på året.
Vad önskar du att du gjort mer? - streck
Vad önskar du att du gjort mindre? - ja, det är nog ..... jag vet faktiskt inte..
Hur tillbringar du julen? - hos mina kusiner med hela tjocka släkten.
Blev du kär i år? - jag hade ju en pojkvän som jag var så jävla kär i så, jag var kär, inte blev.
Favoritprogram på TV? - ser inte tv så...
Bästa boken du läste i år? - medan mamma sover.
Största musikaliska upptäckten? - öh..
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - jag kommer inte ihåg hehe. mitt minne(A) 
Något du önskade dig men inte fick? - jo säkert haha:)
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - kommer faktiskt inte ihåg(A)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - säkert.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - har ingen stil, jag kör på slalom jacka och stor tröja, och det har jag kört på hela året;)
Vad fick dig att må bra? - mina vänner, mitt ex och min familj.
Vilken kändis var du mest sugen på? - jag tänder inte på kändisar
Vem saknade du? - jag saknar gabban just nu, för att hon är utomlands
Den bästa nya personen du träffade - gabritter marre emlelien persikon soffan tjejerna i klassen, ni vet vilka ni är;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0