MH

mariababehällgren.
Du är en person som är jävligt svår att läsa, jag har lärt mig, det har jag. att visa känslor för dina kompisar finns inte i din värld. jag har fått en jätte stor kram av dig en gång, fattar ni EN gång. men för mig så spelar det ingen roll.
Du är bättre att skriva dina känslor och det blir man så jävla glad över. och om man jämför mig så är jag inte speciellt bra på att skriva mina.. haha. När jag började umgås med dig så hjälpte du mig (utan att du visste om det) att få tillbaka min styrka som jag har haft. att jag äntligen kan säga ifrån när det verkligen inte känns bra.
Du är en så jävla bra person, du är bra på att lyssna, okej inte när du är i din egen värld, men annars, du finns alltid där. Finns så jäkla mycket att säga om dig, men jag finner inga ord. och du vet att jag älskar dig så jävla mycket gullepluttan. fast du hatar när jag säger marran. PUSS(L)




det här är inte slutet, bara början till en långjävlalång vänskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0