svaren på frågestunden

vad gör du nu för tiden?
umgås med alla mina älsklingar.
hur går det med johan?!
både bra och dåligt! men han är min älskling. och det bästa som har hänt mig.
vad ska du gå för linje nu när skolan börjar om?
omvårdnads!
är du nöjd med ditt sommarlov i år?:)
ja, ett sommarlov går ju ut på att ta det lugnt, men jag önskade att det blev mer tid på stranden, hoppas på bättre väder nästa sommar!:)

Hur lång är du?
jag mätte mig igår och då var jag 159, men det måste ha blivit nåt fel eftersom att jag nyss va 160.
Favoritblogg?
har några stycken och din tillhör dom:*
Favorit låt? :)
den, den, och helt klar den här

vad tycker du om bloggarna
kenza
tråkig, men jag kan säga att hon har jävligt snygga skor:) 
kissie
inga kommentarer
dessie inga kommentarer på den heller;)
och paow? verkar jätte gullig.

1.vad har du på din subway macka helst?
parmesan kycklingbröst sallad tomat mycket vitlöksås & lite salt och peppar:)
2. exakt hur länge ha du och johan varit tsm nu?
8 månader och 24 dagar

vad är det roligaste du har gjort under det här sommarlovet??=)
svår fråga, vet faktiskt inte, allt typ.

Är viktor och julia tillsammans?
du frågar fel person.

när kommer nästa videoinlägg;)?
du jag har faktiskt ingen aning, så småningom:)

har din kille stor snopp???
hahahahah, som om jag skulle svara på den där...

vilka är dina favorit skor?:)
dom som jag hade på skolavslutningen är helt klart snyggast. men favoritskor vet jag faktiskt inte...

Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: Jag har tappat bort lappen där alla namnen stod, så det går inte:/

2009-08-15 @ 17:41:11
URL: http://ceciliao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0