nån som vill köpa det?


såhär går historian. jag skulle beställa från HM, och jullan ville ha det här armbandet så jag beställde det & mina andra grejer, och då stod att det anullerades, ( togs bort ). men jag fick det ändå. och hon hade letat efter det där armbandet jätte länge, sen igår fanns det tre armband kvar på HM, hon köpte ett av dom sen när vi kom dit en timma senare så var alla slut. så hon hade turen, och jag oturen. haha;), det är faktiskt så att jag inte vill ha armbandet, så om nån i skellefteå vill köpa det av mig för 59.90, får gärna göra det, för annars lämnar jag tillbaka det!

en bättre bild får ni här nere, och den är tagen från jullans blogg!

Kommentarer
Postat av: josefin

skitsnyggt armband!

2009-08-30 @ 21:38:00
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Elina

jag kanske vill ha det alex !

2009-08-30 @ 21:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0