you are so beautiful.

KOLLA I DIN GARDEROB

Äger du en rosa tröja? joap
Äger du en randig tröja? ojaa
Hur många jeans byxor äger du? 2
KOLLA PÅ DIN SÄNG
Är din säng bäddad? brukar den va de? nej juste
Vad ligger det på din säng förutom täcke och kudde? datorn, väskan, kläder.. ska jag fortsätta?
Hur många kuddar sover du med? 9
Vad är det för färg på dina kuddar och ditt täcke? olika på kuddarna, men täcket är rosa prickigt.
Vad är det för färg på själva lakanet som du sover på? har inget....:]

KOLLA I DIN DATOR
Vad har du som skärmsläckare? en svart.
Hur många ikoner har du på skrivbordet? 8
Vad har du för bakgrundsbild? har klistra ihop en massa bilder och lagt som bakgrund.
Har du MSN på ditt skrivbord? japp
Vad är det bästa som ligger på ditt skrivbord? internet.

KOLLA I DITT RUM
Har du en tjock eller smal dataskärm? laptop?
Vad är det bredvid dig där du sitter nu? ett nattduksbord?
Har du en spegel i ditt rum? japp
Vad hänger på dina väggar? bilder på mina vänner, älskling och kläder.
Äger du ett the Sims spel?  japp
Har du en egen tv? japp

KOLLA PÅ DIG SJÄLV
Vad har du för tröja? klasströjan
Vad har du för byxor? mina rosa mjukis.
Hur har du håret? tofs
Vad har du för smink på dig? mascaraocheyeliner

då fick ni veta lite mer... hehe, nu drar jag till johan och såklart sover där! pussar & kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0