ja nu säger jag godnatt.

vem
pussade du sist? johan!
tänker du på? johan
är din bästavän? johan är min bästavän haha, näe men jag har 3 stycken.
finns alltid där för dig? jullan, sanna, ida och några till:)
förlåter du aldrig? hmmm
pratade du med på msn sist? tror det var sanna..
ringde dig sist? mamma
skrev det 9:e smset till dig? sanna
önskar du var med dig nu? johan
var din första kärlek? första kärlek? hm.. vet faktsikt inte, men måste säga johan, för jag har aldrig varit såhär lycklig:*

har

du ett förhållande? japp. 
en bästavän? flera
bra föräldrar? bäst
ljugit för en vän? alla ljuger
blivit anmäld någon gång? nej
stulit något? beror på vad man menar med stulit..
gråtit över någon av det motsatta könet? haha jodå.
slagit någon av det motsatta könet? hehe ja:]
kysst någon av samma kön? ja
varit otrogen? nejnej!

när
var du full sist? för ett halvår sen.
hade du riktigt roligt senast? onsdag kväll.
hade du sex sist? en vecka sen ungefär;)
grät du sist? idag
skrattade du sist? idag
var du kär sist? nu och föralltid.
ska du sova idag? snart!
skrek du på någon sist? pappsen
mår du som bäst? när jag är med johan och mina vänner.

vad
har du för mobiltelefon? mammas gamla.
har du på dig just nu? pjamas
lyssnar du på just nu? ingenting. det är tyst här.
vad är din hårfärg? blont med en stor utväxt hehe;)
är dina framtidsplaner? jag tar en dag som den kommer..... men alltid har jag några
tänker du på just nu? sovtime
fick dig att gråta sist? pappa
hatar du mest av allt? ingen typ:)
tycker du om din kropp? japp, jag står för hur jag ser ut.. det tycker jag alla borde göra:) men det finns ju alltid dagar när man hatar hela sitt utséende...
får du mest komplimanger för? mina bröst och ben trorjag:) haha;)

Kommentarer
Postat av: Marina [ Rösta på veckans blogg! ]

Fin blogg! :)



Svar: Tack för din röst i min tävling! :) Ha en bra fredagskväll! :)

2009-04-24 @ 19:28:31
URL: http://marinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0