i sundsvall

hej jag vet,.. jag skrev inget imorse, men jag vakna typ 5 min innan vi skulle fara.. hehe, alltid. idag komme vi iallafall fram där vid halv ett, vi stod på mässan till 5 och vi sålde ganska mycket.. men imorgon blir det nog mer eftersom att det är lördag:) har nyss pratat med älskling i ungefär 45 minuter .. saknar dig älskling! föressten jag som älskar att hålla på med smycken och göra sånna där armband, jag tror inte jag kan ha roligare..;) lånar en dator här hos åses kompis där vi ska bo.. så kan inte sitta så mycket längre.. men dom andra sitter i soffan där uppe och dricker vin, så jag har inte så mycket att göra.. ska väl lägga mig i sängen och läsa tror jag. är jätte trött och om jag ska orka dagen imorgon är det nog bäst om jag sover:) jag har föressten köpt ett par skor idag... haha... jaja vi höres imorgon pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0