älsklings babe.

vad heter ni? - alexandra och johan
hur träffades ni? - skolan.
hur länge har ni varit tillsammans? - 5 månader
är ni förlovade? - nejdå
bor ni ihop? - nej.
har ni barn? - hihi nej.
har båda körkort? -  moppar
kommer du ihåg er första kyss? - jadå!!
vem sa " jag älskar dig" först? - han(L)
vem är äldst? - jag hihi.
vilket stjärntecken är ni i? - båda vi är stenbockar.
vem fyller först på året? - jag, 4 januari, han 25 december.
håller ni i hand på stan? - antagligen
vem är längst? - han såklart:]
vem sjunger bäst? - han!!!
var någon av er oskuld när ni träffades? - nej ingen av oss:)
kände ni varann innan ni blev ihop? - jadå!=)
vad har ni gemensamt? - allt tror jag förutom kompisarna typ:)
blev du kär i första ögonkastet? - nej det tog två år=]
har ni någon speciell låt? - jepp två låtar t om.
har ni gråtit i varandras armar? - ja det har vi.
har ni varit utomlands tillsammans? - nej men det kommer.
vilket är ert bästa minne? - måste nog säga åre, men det kommer fler.
vem lagar bästa maten? - hehe jag:] han kan väl bara göra plättar.....
vad gör ni en vanlig vardagskväll? - ser film, myser och äter
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - japp:):)
blir du lätt svartsjuk? - nej:)
brukar ni bråka? - ja det gör vi, men det hör till:)
ringer ni eller smsar ni mest? - vi pratar nog varje kväll.
vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? - måste säga hela han, för han är underbar.
brukar någon av er prata i sömnen? - haha ja båda! eller det brukar vara mummel och sånt men ja:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0