jaja

FÖRSTA. . .

CD-skiva:
troru jag minns de?
Piercing/tatuering:
öronen.
Riktiga kärlek:
deru
Fiende:
ehhh?

SENASTE. .
.
Biltur:

igår från ske-hamn
Kyss:
hmhmm
Lånebok:
minns inte
Film sedd:
igår nån ...
Dryck:
cola
Mat äten:
gills chips och godis?
Telefonsamtal:
allew
Skiva spelad:
eh
Irritation:
jonas

JAG. . .
Vill ha:
pengar
Borde:
ehm
Önskar:
mig pengar
Hatar:
mitt godisätande
Är rädd för:
spindlar
Hör:
jonas
Undrar:
VARFÖR KÄRLEK ÄR SÅ SVÅRT?! där kom den igen
Ångrar:
eh
Älskar:
MIG
Sjunger:
mama
Gråter:
när jag är ledsen
Har en dagbok:
nej
Gillar att laga mat:
beror på vad för mat.
Har en hemlighet jag inte delat med någon:
oja

FÖREDRAR. . .
Gos eller hångel:

gos
Thé eller kaffe:
kaffe såklart
Mörkt eller ljust öl:
inget
Rött eller vitt vin:
inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0