tårta

mina hjärnceller har fari ut, om dom nån gång har vari där inne.. skämt o sido... nu kan jag typ allt som man ska kunna till provet, så ett G borde jag ju ändå klara! värt ett försök. men seriöst, G är mitt mål=) ja annars, varju och träna... gick ju som ganska bra, men man måste spänna nedre magen på nåt konstigt sätt, så jag koncentrera mig mest på de så ja! men nu blire att börja träna varje dag förutom lördag, inte för att nån skrev sådär, men det är så jag ska fåren perfekta magen? nöjda hehe;) jag är så himla rolig.. och jag fattar inte varför ni orkar läsa mina långa inlägg.. orkar inte ens läsa själv, men att skriva går perfa... nu blire dusch skriver snarast kyss
 idas fina tårta!!!!!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0