skyll på saris

1. tre namn jag lyssnar till:
alex kissen och?
2. någonting jag tycker om med mig själv:
VET FAKTISKT INTE
3. någonting jag inte tycker om med mig själv:
att jag är osäker
4. detta är jag rädd för:
spindlar, att va kär, och kärlek hihi
5. tre saker jag vill ha varje dag:
godis pengar, och nya kläder
6. tre saker jag absolut inte kan göra:
nudda näsan med tungan, gå ner i splitt, springa naken i stan
7. detta tycker jag om att göra:
umgås med mina vänner:)
8. detta vill jag göra just nu:
fara och köpa en dricka
9. bästa känslan:
att va kär
10. värsta känslan:
att va ledsen
11. egenskaper jag gärna vill att min partner har:
snygg, charmig, fräsch, snygg, snäll, inte va dum:] hihi näe jag vet inte
12. är jag kär just nu?
vet inte
13. jag vill gifta mig?
inte nu iaf
14. följande saker vill jag göra innan jag dör:
kommer inte på nåt
15. min käraste ägodel:
hiih mobilen
16. något jag vill ha i present:
systemkamera, tatueramig, ny mobil
17. detta har jag på mig just nu:
jeans och en tröja?
18. favoritkläder:
inte mjukis iaf
19. favoritdjur:
kissekatt
20. följande musikstilar tilltalar mig mest:
hmmm
21. favoritlåt just nu:
the kooks - i already miss you
22. roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste är nog bild.
och de tråkigaste är no, so matte, fotboll, och idrott
23. stjärntecken:
stenbock
24. en bok jag älskar:
eh
25. en film jag älskar:
har typ ingen (A)
26. tv-program jag gillar:
christine ärligt jag skrattar tills jag dör....
27. favoritdoft:
min parfym
28. detta äter jag gärna:
godis
29. dricker helst:
fanta
30. favoritgodis:
allt
31. hit vill jag gärna åka på semester:
göteborg, gran canaria,
32. färg på mina ögon:
blå
33. min längd:
160
34. jag tror på:
min mamma
35. jag spelar:
cs
36. person jag beundrar:
ingen jag vet nu
37. så här bor jag:
i en blågrå lägenhet, eller kallare va ni vill på a-torp
38. antal döda krukväxter i hemmet?
måste räkna
39. det här tänder mig:
ÅH RÖVSKÄGG SARA:O
40. det här gör mig avtänd:
HEHE 
41. favoritfärg:
svart lila ROSA och nån mer säkert
42. favoritcitat:
visst
43. en hemlighet jag vet:
säger jag ju inte
44. bästa present jag fått:
beror på huru menar?
45. senast köpta skiva:
HA
46. det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
men hallå? dom här frågorna varju nyss:O
47. det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
längden på håret
48. udda förmåga/egenskap:
har inget som ingen annan har
49. om jag vore ett djur skulle jag vara:
en katt såklart
50. vad lyssnar du på just nu?
en låt
51. vad har du gjort/ska du göra idag?
vakna haft fotboll, skola, och nu snart ska jag på fotbollsavslutning=) självdå?
52. var är dina föräldrar födda?
skellefteå
53. vad är det senaste du installerade på datorn?
HAHAHA du tror de va?
54. vilken är din favoritrestaurang?
subbe
55. när badade du i en pool senast?
ja edda imorrn iaf... hHEHE
56. har du varit med i någon skolpjäs?
nej
57. hur många barn vill du ha?
2
58. vilken musikstil tycker du mest illa om?
haha vet inte
59. har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
vaddå för val?
60. vad har du för TV-kanaler?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 MTV
61. har du åkt moped någon gång?
jag har en
62. har du busringt någon gång?
HE
63. har du fått felparkeringsböter?
nooo
64. har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
eh ne
65. vilken är den plats längst bort som du har besökt?
turki
66. har du en egen trädgård?
ja hihi
67. vilken är din favorit bland tecknade serier?
hana montana... ne ser aldrig sånt, men det är ju bra(A)
68. kan du alla orden i nationalsången?
eh vilken?
69. badkar eller duschkabin?
dusch
70. vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
vet inte,
71. favoritpizza?
kebabpizza
72. chips eller popcorn?
CHIPS
73. vilken färg på läppstift använder du?
HAHAH läppstift, vilken fråga....
74. har du rökt jordnötsskal någon gång?
men antagligen .... inte
75. har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
.................
76. apelsin- eller äppeljuice?
äppel
77. vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
sara eh? mat
78. favoritchoklad?
marabou
79. när röstade du senast?
18?
80. när åt du en hemodlad tomat sist?
HEEEEee fan vad jag skrattar åt alla frågor....
81. har du vunnit en prispokal någon gång?
nej
82. är du bra på matlagning?
vg +, och om jag fortsätter såhär, får jag MVG, så jag är väl inte så dålig?
83. klarar du att tanka själv?
jaaaa
84. har du beställt något från de där shoppingprogrammen (typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
jodå,... eller mormor har
85. pepsi eller coca cola?
fanta
86. har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
jobb?
87. vad var det senaste du handlade?
tuggummin
88. har du kräkts offentligt?.
kan vi snacka om nåt annat?
89. vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
kan jag ta både och?
90. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
beror på
91. har du ringt något betalnummer?
eh what
92. kan man vara vän med sitt ex?
beror på igen
93. vem var det du besökte på sjukhus senast?
FARFAR
94. hade du mycket hår som liten bebis?
heheh
95. vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
min egen, TESTA FÖRGUDSSKULL INTE!!!
96. vad har du i din väska?
fotbollsgrejer, plus börs
97. någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
äta godis?
98. vad har du att vara tacksam för?
jag har världens snällaste bror och dom sötaste katterna.
99. var hittade du den här listan?
hos sara:((U)
100. tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
juliaforssel, sannasu och ni som vill...

Kommentarer
Postat av: sara

hahahah

endel har du ju inte ens ändrat på:]

2008-10-13 @ 17:03:30
URL: http://furbergsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0