UHHHHHHHhhhh

det är itne lika fint väder idag... som det var igår.. åh, aja vi har iaf match och då kanskere är bättre med molnigt!
a som jag sa, vi har match idag på norrvalla, mot 94:erna, jag lovar att vi inte kommer att vinna:) dom är sjukt mkt bättre, trorjag. hahaha sen ska jag klippa mig, bara vanligt uppklippt, så att jag får bort mitt rishår, så det kanske växer!!! :D
+ att jag är inte glad, alla moppar som jag hittills har titta på, dom är sånna hära jävla skit moppar, alltså dom som går 25 högst! och den gröna fina jag skulle ha, fuck den!!!! åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, jag ska inte säga vilken jag ska köpa, föränn jag har beställt den, för att jag ändrar mig hela tiden, men konstigt då?!?! NEJ det finns så mkt att välja mellan så jag vet inte:( och pappa han tog genast bort den från jula. och nu lovar han att vi ska beställa en, men trordu att han håller det han lovar... och ni som endast orka läsa det här, ni får anteckna. 
det kanske blir så att vi beställer en mopp3 idag, fast jag kommer inte säga nåt om vilken. inte än,.
aja, nu måste jag gå och fixa mig lite, men jag lovar att jag skriver sen.. pusspuss♥
 honey pie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0