FYFAN

det är ju för fan dåligt, om man har varit på varje jävla träning i vinter och vår! så får man inte spela premiär matchen.. fy och fan.. bara för att vi har fått nya tränare ska inte ni komma in och bestämma, och klaga på hur man har kläderna också. jag och emilia är dom ända 2 som har stått över nån match, för att det var för många!!! och då måste ju för fan emiliaa stå över matchen imorrn, det är ju för fan helt jävla sjukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! okej jag ska spela imorrn, men det är ju fan kicken, har ingen jävla pepp på att spela fotboll! och jag bryr mig såhär mkt, att nån ser de. för att du har jag tagit ut min jävla aggri.. på det här!! ursäkta alla svärord och allt, men ajg blir så jävla förbannad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0