:DDDDD:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D::D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

gu va glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad jag är idaaaaaaaaaaaaaag hiih när jag komme hem hade jag såklart fått ett brev:D yeees och där i var mitt körarbevis :DD:D:D:D:DD:D:D::D JIPPIIIIIEEEE, och inte nog med det, imorrn äre sista dagen på praoen, och vänta, ni ska få höra!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 hahah det varju som tänkt att jag skulle få min moppe på torsdag om en vecka! men då blev de såhär att jag och pappa åker iväg till umeå elr nånstans 23 mil bort kanske HAHA och hämtar den!, och det bästa med det är typ att det blir på TISDAG!!!!!! elr onsdag men vad? jag får den 2 dagar tidigare och det är hur jävla great som helst!! måste bara säga att vi skulle kunna hämta den imorrn, för den är reggad och klar att hämtas, menmen,,... tisdag det är den ändå dagen pappsen kan iaf!!!!! MEN JA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0