bad

hemma! min dag har sett ut såhär,
jag for och hämta sara, vi for till emilia och hon fick se min moppe=) sen drog vi vidare utåt i landet... boviken? HIHIH
vi kände på vattnet, hur skönt som helst, lite kallt(A) aja efter att vi hade chilla där så drog vi vidare än en gång till bergsbyn.. vi köpte glass, och jag kan ju inte säga att det är den första mjukglassen därifrån eftersom att jag var mer sugen på kulglass! efter att vi hade äti for vi till falkan och där kan jag faktiskt säga att jag tog första doppet:D inte varmt..menmen... vad gör man? ahha sen skjutsa jag hem sara, och nu sitter jag här. Snart ska jag farfar och gullejonte fara och köpa pizza, sen blire att sova hos sara!!!!!!!!!!!!!! ni hörde, ring om ni inte hittar på nåt! för he blir grill och lite till!
pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0